Party Time - Reisverslag uit Marton, Nieuw Zeeland van Paul Veer - WaarBenJij.nu Party Time - Reisverslag uit Marton, Nieuw Zeeland van Paul Veer - WaarBenJij.nu

Party Time

Door: Paul

Blijf op de hoogte en volg Paul

18 Maart 2009 | Nieuw Zeeland, Marton

De zon is weer gaan schijnen ! Alles om mij heen voelt zo fris en feestelijk. De afscheidsborrel in Otorohanga, het denkwerk daarvoor, de prachtige treinreis langs de hoogste bergen en vulkanen van Nieuw Zeeland, blijken voor mij de Prozac te zijn, waar ik aan toe was, om weer een energieke doorstart te maken. Op mijn nieuwe werkplek werk ik samen met de iets jongere collega's Andy en Tony, en woon ik een lang weekend samen met de veel jongere collega Rose, tussen de suikerbieten en de schapen, en rijd rond in de sportauto van dr Zledy.
Dank voor jullie opbeurende tips, en de leuke vooruitgeschoven kaartjes bij mijn aankomst in Marton. Wel jammer dat de schop onder mijn kont ontbrak. Maar die kans krijgen jullie nu. Het is party time. Paul is 53 jaar. The floor is yours ....

  • 17 Maart 2009 - 23:38

    Rina En Henk:

    hallo paul
    alles goed
    bij deze alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag, en drink alvast een borrel van ons
    wij wensen je nog een hele prettige reis
    de fotoos zijn erg mooi
    grt henk en rina

  • 18 Maart 2009 - 05:59

    Willem:

    Hey Paul,
    zo ken ik je weer, de blues voorbij. Morgen zeker weer party time? Gefeliciteerd alvast. Trek je wel iets decents aan?

    Willem, zonder Ageeth, die is met oudste dochter onderweg naar Gambia, of all places

  • 18 Maart 2009 - 07:31

    Thea:

    pas 53 en nog steeds zo ondeugend kijken met je handdoekrokje!

  • 18 Maart 2009 - 07:46

    Wannes En Marieke:

    He Paulio! ouwe mokkende Held! Gefeliciteerd met je verjaardag, maar je bent wel te vroeg hoor! het is hier 08:45, 18 maart! dus je bent de hele twee dagen jarig! Geniet van je tijd alleen, en ga nog even bungeejumpen, raften, berg beklimmen, jojoën en alle andere gevaarlijke dingen doen voordat de moeders komt!

    Dikke kus van ons!

  • 18 Maart 2009 - 08:02

    Jaap En Gon:

    Lieve Jarige,

    Je ziet er nog uit als een puppy! We wensen je een feestelijke dag met veel toeters en bellen! Petje af, hoedje op!

  • 18 Maart 2009 - 09:19

    JOlanda:

    Lieve jarige Paul,

    Dikke kus en knuffel voor zo'n aantrekkelijke "jonge "dokter in handdoekrokje.
    Ik kan me zo voorstellen dat jouw praktijk daar stormloopt. Als je hier zo komt rondlopen, dan ga je Huib verslaan...
    Net als vele anderen, begrijp ik, zal ik vanavond proosten op je nieuwe levensjaar en al je belevenissen nu alleen en straks samen met Thea..
    Veel plezier,
    liefs, Jolanda

  • 18 Maart 2009 - 10:26

    Mariejo&Henri&kids:

    53 lentes en 53 winters (met dip). Het is je niet aan te zien. Het lijken er echt pas 52. Van Harte, je wint met een neuslengte. En .. nog maar een jaar of dertig te gaan! Da's terugkijkend toch ook helemaal niet zo lang. (Ook bemoedigend voor als de dip nog een dagje terugkomt.) En het eerste stukkie daarvan is ook nog pico bello in orde, en op je eigen conto te schrijven bovendien. Hulde nogmaals! Maak er een mooie dag en tijd van. En cheers bovendien.


  • 18 Maart 2009 - 12:09

    Cees Dekker:

    Van harte gefeliciteerd.Gezien je vorige bericht blijkt weer eens dat je jezelf niet kunt ontvluchten. Je zult het ermee moeten doen. Blijf maar mooi degene die je bent dat is voor ons genoeg. Ik wens je een fijne verjaardag en hoop dat de kaart op tijd was.
    Groeten Cees en Marian

  • 18 Maart 2009 - 12:58

    Henkie & Danièle:

    Hé Paulus, gefeliciterrd met je verjaardag jongen!
    Die dokter Zledy is zeker weten de kleinste dokter ter wereld, maar wát een leuk autootje!
    Maak er een mooie dag van en tot gauw, liefs Henk & Danièle

  • 18 Maart 2009 - 16:36

    Sylvia:

    He oue baas,leuk om te zien hoe het je zoverweg vergaat,van harte gefeliciteerd met je verjaardag,dacht dat je al terug zou zijn dus kwam ik een borrel brengen vandaar dit bericht,veel plezier xxx

  • 18 Maart 2009 - 17:36

    Peter Van Der Veer:

    Van Harte Paul,

    Ik kan niet langskomen want ik moet naar de tandarts

    Peter

  • 19 Maart 2009 - 20:45

    Eppe En Loes:

    Ha jarige Job. Wat een ondeugende foto van een man 'op leeftijd'! We hopen dat je daar een leuk feestje hebt gehad. Ik ben wat aan de late kant gezien het tijdverscghil maar daarom niet minder goed gemeend. Je bent er inmiddels wel achter dat een mens zichzelf altijd meeneemt waar en hoe ver hij ook gaat. Volgens ons doe je het zo gek nog niet. Tel je zegeningen is een afgezaagd maar waar gezegde. Nog veel plezier!

  • 21 Maart 2009 - 20:51

    Joke & Menno:

    Paul wat een transparantie, 53 en kokket, met handdoekje op het punt van vallen en een gezond schaaltje fruit mag ik aannemen? Reklame voor slankontbijt of mannengeurtje? Wel makkelijk voor ons om reactie te luxeren. Hoop oprecht dat het je goed gaat en dat je 'reset' weer terug uit de lucht valt op schiphol tzt XX

  • 22 Maart 2009 - 13:30

    Maarten:

    Gefeliciteerd! En vier het op de echte kiwi manier met wat adrenaline opwekkende en onderbroekvullende activiteiten!

  • 23 Maart 2009 - 15:20

    Wannes:

    En? lekker veel kaartjes gekregne?

  • 23 Maart 2009 - 22:10

    Maartje:

    Yoyoyoyo Paul,

    door onze verhuizing ben ik veel te laat om je te feliciteren.
    Vette pech, ik doe het toch: gefeliciteerd!

    En peace out voor alle loopvogels!

  • 24 Maart 2009 - 15:06

    Margriet:

    Hoe was de after party, na de pre party?
    Paul, nog gefeliciteerd! Ik hoop dat ons kaartje op tijd is aangekomen. De tijd vliegt en ondertussen zit jou alleenzaamste reis er bijna op. Staat je nog veel te wachten, lekker met Thea door verre oorden snorren. Ik vind het fantastisch om te lezen, wat je zoal mee maakt. Na dit eerste heerlijke zonnige weekend in Nederland en die overwarme kiekjes van jou,krijg ik zelf weer erg veel reiskriebels. Ik ga dit weekend serieus plannen maken. Martin schildert en ik met de neus in de boeken, nog effe doorzetten en dan is het weer zomer!!
    lieve groeten van ons Martin en Margriet

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Paul

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 390
Totaal aantal bezoekers 380052

Voorgaande reizen:

30 November 2013 - 31 December 2022

Verre reizen, korte uitjes

14 Maart 2022 - 05 Mei 2022

Big Cities & the South

22 Januari 2016 - 31 Maart 2022

In beeld en gedachten

25 Februari 2005 - 30 Juni 2016

Oriëntal Travels

30 November 2010 - 31 Maart 2016

Stads Flarden

30 November 2004 - 19 Maart 2016

Zomervakanties

30 November 2004 - 19 Maart 2016

Tripjes & Datjes

15 April 2011 - 15 Mei 2011

Gordel van smaragd

06 December 2009 - 19 December 2009

Fidel in trainingspak

27 September 2008 - 02 Juni 2009

Abo´s & Maori´s

19 Maart 1956 - 31 December 1999

Het analoge tijdperk

25 Oktober 1986 - 01 Februari 1989

Mzuri sana

06 November 1981 - 05 Maart 1982

Bakra !

11 Juli 1979 - 11 November 1979

Latino america 1979

Landen bezocht: